Entri Populer

Senin, 11 April 2011

Pemerkosaan Malam Pertama

Penjahat tersebut adalah 2 india dan 1 negro sebagai ketua... tujuan mereka adalah merompak rumah mereka. Ketika kejadian bapak Ayu dan ibu berada dibwh mengemas rumah.. manakala Suami dan Ayu berada dibilik pengantin. Suami dan Ayu telah memulakan malam pertama mereka. mcm biasa la cium-cium, ramas-ramas, Suami dah membuka pakaian Ayu. dan Ayu hanya berpakaian kain pengantin dan baju dalam.. masa itu penjahat masuk dari bawah dan tangkap bapa dan ibu Ayu.. dan terus masuk dalam bilik pengantin.. penjahat tersebut tersenyum melihat tubuh Ayu yang mulus.. dan mengikat Suami ditepi ranjang pengatin.. penjahat negro suruh anak buahnya ke bawah.. sementara dia sebagai ketua menikmati nikmat malam pertama.

Suami berusaha melepaskan diri.. tapi tidak berjaya... nergo tersebut memulakan aksi sambil bercakap "aku akan membuatkan dirimu kenikmatan sayang... dan menunaikan tanggungjawab sebagai suamimu.hahaha." di sebelah Suami, Ayu disetubuhi oleh negro.. secara perlahan-lahan.. negro mula2 mejilat dari dahi. bibir, ketiak dan leher sehingga ke pangkal buah dada. Ayu masih lagi memakai baju dalam. kemudian penjahat meramas buah dada dari luar bj dalam secara perlahan dan menanggal. Penjahat tersebut tidak menyangka akan mendapat seorang gadis yang cantik, mulus dan yang paling penting masih dara. Ayu mencuba mengelak dan melepaskan diri.. tapi tidak berjaya kerana badan negro terlalu besar.. penjahat menanggalkan baju dalam Ayu secara perlahan-lahan dan melihat kemulusan puting dan payudara Ayu.

Maka tersembul lah buah dada Ayu yang mantap, putih dan agak coklat muda pada putingnya. Penjahat tersebut kemudia membuka kancing dengan dua belah tangannya sambil melingkari tubuh licin Ayu. Suami tidak menyangka Ayu mempunyai sepasang buah dada yang montok dan tajam dan ia bakal dilahapi oleh penjahat tersebut. Suami cuba menggerakkan badannya untuk melepaskan diri tetapi tidak berdaya. Ia tidak sanggup melihat isteri yang halal bakal disentuhnya akan dijamahi oleh lelaki lain. Ayu juga cuba melepaskan diri ia tidak sanggup melihat dirinya disentuh oleh penjahat tersebut. Penjahat itu tersenyum dan mendekatkan dan meletakan bibirnya di pangkal buah dada Ayu.. hidungkan diletakkan di puting Ayu sambil membau kewangian puting susu tersebut.Puting susu yang masih belum pernah disentuh oleh sesiapa termasuk suaminya Suami.

Suami hanya mampu melihat keadaan tersebut.. manakala Ayu hanya mampu menangis kerana tubuhnya disentuh oleh lelaki lain dan dilihat oleh suaminya.. lidah negro mulai menyentuh puting Ayu dan mejilat perlahan-lahan... Ayu cuba mengelak kan putingnya dijilati tetapi ia tidak bermakna. Jilatan demi jilatan dilakukan oleh penjahat tersebut dengan lembutnya. Ayu tersentak dan mengeliat kerana kegelian.. tidak pernah dia disentuh sedemikian walaupun suaminya. Puting Ayu semakin keras didalam jilatan negro tersebut. negro menjilat sambil memilin punting satu lagi dengan tangannya. lama kelamaan terdengar desahan dari mulut Ayu. "aah...ssst....ssst" yang cuba menahan kenikmatan yang pertama kali dirasainya.

Ayu tidak menyangka badannya bertindak untuk menikmati jilatan tersebut. Ayu cuba menahan maruahnya dengan menahan supaya tidak menikmatinya. tapi apakan daya tubuh badannya tidak mampu menyembunyikan kenikmatan yang dirasainya... badan Ayu kadangkala bergetar dan mengeliat. Dan putingya semakin keras dan menegang, Suami terkejut kerana isterinya mengeliat seperti menahan nikmat dan puting isterinya megeras. Negro tersebut berpengalaman dalam setiap inci tubuh wanita dan mengetahui bahawa pengantin ini berusaha menahan nikmat. Dia menyuruh Ayu bangun sambil meletakkan pisau dileher Ayu. negro menanggalkan pakaian beliau dan seluar dalam.. Ayu terkejut dengan saiz kemaluan ngero yang terlalu besar. Negro tersebut tersenyum kerana mata Ayu terbeliak melihat kemaluannya dengan saiz 17" panjang dan 5" lebar.
Ketakutan mula menguasai fikiran Ayu.

Negro tersebut menyuruh Ayu menanggalkan pakaian suami nya dan seluar dalam.. terlihat saiz batang suaminya berbeda dan juga saiz kemaluan suami yang 3.5" lebar dan 15" panjang.. Ayu kembali takut dengan saiz kemaluan negro tersebut. x mungkin kemaluannya dapat menampung saiz yang sebesar itu.. negro tersebut bangga kerana saiz kotenya lebih besar dari suami Ayu.. dengan serta merta negro mengikat tangan Ayu dan megoyakkan kain pengantin yang Ayu pakai.. Ayu hanya berseluar dalam dan negro menjilat betis Ayu dan perut Ayu yang mulus.. Ayu cuba memberontak... tapi tidak berdaya kerana tangan negro terlalu kuat.. negro mengoyakkan seluar dalam Ayu dan terus menjilat bibir kemaluan Ayu.. Ayu terkejut dan meregang dengan kegelian yang dirasainya. Ia tidak pernah merasai apa yang dirasainya sekarang sebelum ini. lidah negro menyapu kemaluan Ayu dan sesekali hujung lidahnya bermain di kelentit Ayu. Ayu merasakan badannya semakin hangat dan mukanya memerah.Ayu cuba mempertahankan maruahnya sebagai seorang isteri yangs setia dan tidak cuba menikmati serangan dari negro tersebut. tapi badannya tidak mampu untuk bertahan... dia cuba mengetap bibirnya.kadangkala terdengar suara erangan kecil dari bibirnya. tolong hentikan.arkkhhh.ahhh.....ssstt...sstt negro semakin bernafsu dan memperkuatkan serangannya. aahhh.. arkkk.. ssst. hanya itu yang mampu keluar dari bibir Ayu.

Suami hanya mampu melihat isterinya mengeliat dan mengerang kesedapan. tidak disangka isterinya yang setia dan menjaga agama megerang kesedapan terhadap orang yang memperkosanya. Kaki Ayu menggenggam kuat dan wajah Ayu berkerut-kerut menahan ledakan yang semakin hampir. Tetiba Ayu bersuara kepada Negor tersebut, " engkau mungkin dapat tubuh badan aku, tapi sesekali aku tidak akan menyerahkan kehormatan aku dan tidak sesekali akan orgasme dengan ko". Penjahat negro itu hanya tersenyum dan berkata " adakah awak pasti? Mari kita lihat adakah awak akan setia pada suami di hadapan ini?" Negro itu kemudian meneruskan jilatannya dan mengentel klitoris Ayu. Ayu hanya mampu memejamkan mata dan mengetap bibirnya. Badannya semakin berpeluh-peluh. kemaluan Ayu semakin basah oleh air yang semakin banyak meleleh di ruang-ruang dan belahan lubannya. Sampai suatu tahap, badan Ayu semakin tinggi terangkat, dan tangannya menggenggam erat dan jari kakinya megepit.... Ayu semakin hampir ke arah kenikmatan dan orgasme yang pertama dilaluinya.... Dia hanya mampu menjerit... Tidakk..... jangan.... aku. tidak .... akan... serahka..... dan akhirnya badan Ayu terangkat2 megejang... dan terdengar suaranya yang begitu nyaring.

ahhhh....ahhhhhhhhhhha...arkkkkhhhhhhhhhhhhhhhhh....Ayu orgasme oleh serangan negro tersebut. punggungnya terangkat dan tanya menggenggam rambut negro tersebut. dan bibirnya menganga luas dan mata terpejam tidak pernah dia merasainya kenikamatan seperti itu dalam seumur hidupnya. Maka runtuhnya segala pertahan Ayu di hadapan suaminya. Suami Ayu hanya mampu melihat tanpa berkata apa. Dia juga terkejut milhat isterinya mencapai kenikmatan yang tiada taranya oleh orang lain dan bukan dirinya. Bapa Ayu dan Ibu.nya terdengar suara Ayu mengerang dan hanya mampu mengetap bibir geram. negro hanya tersenyum ketawa dan bercakap. "sedap ker sayang? tadi u cakap u tidak akan kenikmatan" dan melihat suami Ayu.. isterimu kenikmatan dengan diriku.. nyum-nyum.. isterimu tak lah setia sangat.. hehehhe..setelah beberapa minutes Ayu kembali segar dari orgasmenya dan melihat suaminya.. dia hanya mampu tertunduk dan malu kerana orgasme kenikmatan oleh orang lain selain suaminya. Negro tersebut memulakan aksi menyuruh Ayu menjilat kemaluannya. Ayu menjilat dan mengulum kemaluan negro tersebut.. negro tersebut kesedapan sambil meramas buah dada Ayu dan memilin puting susunya yang kembali keras.
Negro kemudian mencapai bibir kemaluan Ayu dan mengait-ngait klitoris dan memilinnya.Ayu mengeliat sambil mengulum kote negro tersebut.. trdengar suara Ayu.. mmmmph,,, mmmpppphhh. mmmph.. kemaluan Ayu kembali berair dan banjir.. nergo tersebut menolak Ayu ke katil pengantin dan mengangkangkan Ayu... Ayu cuba meberontak dan menendang-nendang negro tersebut. begitu juga Suami yang cuba memberontak kerana memperlihatkan negro cuba mengambil dara isterinya yang sepatutnya menjadi miliknya. negro tersebut mengikat kaki Ayu diranjang katil dan menekan-nekan kemaluannya di bibir kemaluan Ayu. Ayu hanya menjerit kesakitan kerana saiz nya yang terlalu besar dan melecet-lecet di sekeliling bibir kemaluanya atas cubaan negro tersebut. setelah 10 kali mencuba kepala kemaluan negro berjaya menembusi lubang.. kesempatan ini tidak akan disiakan dan negro menekan perlahan kemaluannya sehinngga masuk kesemuanya.
Ayu menjerit-jerit menahan sakit yang dirasainya dan cuba menggerakan badannya bagi mengeluarkan kemaluan negro tersebut. pergerakkan tersebut menyebabkan negro itu kesedaan dan kemutan kemaluan Ayu dapat dirasainya.. Ayu hanya mampu menahan suaranya seperti tersekat-sekat di kerongkongnya... arrkkk.. ketika kemaluan tersebut menembusi daranya.. negro tersebut tersenyum melihat darah dara bersama air kemaluan Ayu menitis saat dia mencabut kemaluannya... Negro itu tersenyum lirik dan melihat suami Ayu. negro kemudian menjilat dan menyedut payudara Ayu dan Ayu mengejang ke atas.. di saat ini negro menghayunkan kemaluannya keluar masuk.. Ayu hanya mampu meringis kesakitan..
Lama kelamaan tiada Ayu dapat merasai sesuatu melanda dirinya. Dinding kemaluanya yang digesel oleh kote negro tersebut terasa geli..... Ayu cuba menahannya perasaan dan rasa kote tersebut.. lama kelamaan rasa geli tersebut semakin kuat dan menjadi kenikmatan.. wajah Ayu memerah menahan nikmat yang dirasainya... suami Ayu perasan atas perubahan Ayu.. tiada lagi tangisan tetapi wajah yang merah cuba menahan nikmat. negro tersebut bersemangat dan memperlajukan gerakannya kerana kemaluan Ayu semakin licin atas air yang semakin banyak. kadangkala terdengar suara Ayu medesis-desis... ssst..sstt..negro tersebut memotong ikatan pda Ayu dan meletakkan kaki Ayu di bahunya.. Ayu hanya mampu memejamkan mata dan mengetap bibir kerana takut suaranya keluar.. dia tidak mahu dirinya merasai kenikmatan dengan orang yang bukan suaminya...............................
Negro tersebut cuba memainkan klitoris Ayu dan mengembangkan kemaluan nya. Ayu dapat merasakan kenikmatan yang tiada taranya. Dan Ayu tidak lagi memberontak malah mengikut henjutan negro tersebut. Suami Ayu hanya melihat pergerakan berahi antara dua insan ini dan memejamkan mata. Ia sepatutnya dilakukan bersamaya tetapi kini isterinya telah dijamahi oleh lelaki lain yang mempunyai saiz kemaluan yang lebih besar daripadanya. Ia berfikir sejenak adakah nanti isterinya akan menikmati kemaluannya yang bersaiz kecil ini?
Ayu pula hanya mampu bertahan demi suaminya yang tercinta... tetapi tubuhnya tidak mampu, ia semakin nikmat dan nikmat... malah bunyi bila kedua-dua kemaluan berlaga agak erotis dan mengghairahkan. chupp,...chup...chup..plok..plok.. dan akhirnya runtuhlah pertahan kedua Ayu dimana terdengar suara mengerang dari bibirnya.. ahhhhh.ahhhh ... ahhh.. sttt...mmhphh.. ahhh. setiap. kali negro menhenjut. tangan Ayu meramas-ramas cadar pengantin dan jari menggenggam jari kakinya... tanpa sengaja Ayu mulai memeluk negro tersebut dan mengcengkam jarinya di balakang badan negro tersut.. erangannya makin jelas dan kedua-dua bdan negro dan pengantin tersebut berpeluh mennlancarkan lagi persetubuhan mereka.. Suami hanya mampu melihat isterinya menikmati permerkosaan ini.. dan akhirnya Ayu mengejang beberapa saat orgasme... terdengar suaranya yang begitu nyaring dan badan mengejang2.. aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh... negro tersbut juga orgasme dan melepaskan benihnya didalam lubang kemaluan Ayu.crottt... crott....ahhhrh... sedapnya sayang pepekmu ini...mereka berdua berpluk beberapa minit sebelum negro itu bangunn dan mencabut kotenya dari pepek Ayu.. ploppp.. bunyi yang terdengar ketika negro itu mencabutnya.. negro mencium dahi Ayu dan mengucapkan terima kasih kepadanya dan suami Ayu. Ayu tertidoo kepenatan dan jelas kelihatan wajahnya yang kepuasan.. setelah bangun Ayu membuka tali ikatan suaminya dan meminta maaf kerana tidak mampu berbuat apa. Ayu hanya menangis kerana tidak mampu bertahan. Suami Ayu hanya diam kerana dia tahu isterinya menikmati pemerkosaan tersebut dan dara yang sepatutnya menjadi miliknya. mereka maloporkan perkara tersebut pada pihak polis.

1 komentar: